Uudenmaan Vasemmistoliiton johdossa jatkavat Mika Mäkelä, Antero Eerola ja Mari Rummukainen

Mika Mäkelä (vas.) ja Jari Heiskanen toimivat syyspiirikokouksessa puheenjohtajina.

TIEDOTE

Uudenmaan Vasemmistoliitto kokoontui lauantaina 14.11.2020 sääntömääräiseen syyspiirikokoukseen Hamarin työväentalolle Porvooseen. Historiallisessa kokouksessa sovellettiin ensimmäistä kertaa etäosallistumismahdollisuuksia ja lähes kaikki kokousedustajat ottivat osaa kokoukseen etäyhteyden kautta.

Piirikokouksessa hyväksyttiin julkilausuman lisäksi ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio sekä valittiin piirihallitus vuodelle 2021. Piirijärjestön puheenjohtajistossa jatkavat puheenjohtaja Mika Mäkelä Keravalta sekä varapuheenjohtajat Antero Eerola Vantaalta ja Mari Rummukainen Espoosta.

“Otan nöyrästi vastaa piirikokouksen minulle antaman mandaatin jatkaa myös ensi vuonna piirijärjestön puheenjohtajana. Ensi vuonna kuntavaaleihin osallistuminen on meille tärkeää ja tulemme panostamaan ehdokasasettelun lisäksi monipuoliseen kampanjatyöhön. Haluan kutsua kaikki jäsenemme mukaan tekemään yhteistä vaalivoittoa”, linjaa puheenjohtajana jatkava Mäkelä.

Piirihallitukseen valittiin varsinaisiksi jäseniksi Hanna Catani (Tuusula), Jari Heiskanen (Porvoo), Kati Kaihlaranta (Kirkkonummi), Mika Korpela (Järvenpää), Anna Mikkola (Lohja), Said Moradi (Espoo), Hanna Nevantausta (Vihti), Waltteri Nummelin (Hyvinkää), Elina Nykyri (Vantaa), Liisa Tamminen (Mäntsälä) ja Leena Tuomisto (Nurmijärvi). Lisäksi piirihallitukseen valittiin varajäseniksi Juhani Kouhia (Hyvinkää), Hannaleena Lehtinen (Järvenpää), Vappu Miinalainen (Lohja), Keijo Pouttu (Nurmijärvi) ja Kari Salonen (Kerava).