Uudenmaan Vasemmistoliiton syyspiirikokous la 12.11.2016 Karjaalla.

UUDENMAAN VASEMMISTOLIITTO RY

SYYSPIIRIKOKOUSKUTSU

Uudenmaan Vasemmistoliitto ry:n sääntömääräinen syyspiirikokous pidetään lauantaina 12.11.2016. Kokous alkaa kello 10.00. Kokouspaikka on Kiilan koulu, Hindersinkatu 19, 10320 Karjaa (Raasepori).

Valtakirjojen tarkastus aloitetaan samassa paikassa kello 9.00.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 11 §:n määräämät asiat.

Poliittisen tilannekatsauksen esittää puoluesihteeri Joonas Leppänen. Raaseporin kaupungin tervehdyksen tuo kaupunginjohtaja Tom Simola.

Uudenmaan Vasemmistoliitto ry:n jäsenjärjestöt voivat valtuuttaa edustajia kokoukseen jäsentilanteen (pvm) mukaisesti seuraavasti:

1. Perusjärjestöt ja kunnallisjärjestöt, joilla on henkilöjäseniä yhden (1) edustajan alkavaa kymmentä (10) jäsentä kohden ja
  2. kunnallisjärjestöt (järjestöpohjaiset) yhden (1) edustajan.

Kullakin edustajalla on yksi ääni.

Edustajien lisäksi kokouksessa on puhe- ja esitysoikeus Vasemmistoliiton puoluevaltuuston, -hallituksen ja Uudenmaan Vasemmistoliiton piirihallituksen jäsenillä, puolueen ja piirijärjestön toimihenkilöillä, jotka eivät ole minkään järjestön edustajia sekä piirijärjestön alueella asuvilla Vasemmistoliitto rp:n henkilöjäsenillä. Kokoukseen ovat tervetulleita seuraajiksi kaikki, jotka ovat kiinnostuneita Vasemmistoliitosta. Seuraajille esitetään puhe- ja esitysoikeutta.

Uudenmaan Vasemmistoliitto ry:n piirihallitus
5.10.2016

Auli Herttuainen                                                           Jorma Pikkarainen
Auli Herttuainen                                                            Jorma Pikkarainen