Haemme työntekijää Espooseen

Haemme poliittisesta järjestötyöstä kiinnostunutta ja aloitteellista työntekijää vahvistamaan Espoon Vasemmistoliittoa ja auttamaan ehdokkaitamme vaalien yhteydessä. Toimit yhteistyössä Espoon Vasemmiston hallituksen kanssa ja autat jäsenistöä toiminnan järjestämisessä.

Tehtäviisi kuuluvat:

• Espoon Vasemmiston vapaaehtoistyön koordinointi ja toiminnan tukeminen, kuten materiaalitilauksista ja tilavarauksista vastaaminen.
  • Espoon Vasemmiston hallituksen ja valtuustoryhmän kokouksiin osallistuminen, esityslistan valmistelu yhteistyössä puheenjohtajiston kanssa sekä pöytäkirjan pitäminen kokouksista.
  • Sisäisen ja ulkoisen viestinnän kehittämiseen osallistuminen sekä valtuustoryhmän tiedottamisesta vastaaminen.
  • Yhdistyksen taloudenhoito yhteistyössä Espoon Vasemmiston hallituksen kanssa.
  • Vaalityön tukeminen soveltuvilta osin.

Tarjoamme sinulle kiinnostavan, vastuullisen ja monipuolisen tehtävän. Perehdytämme sinut tehtäviisi, mutta odotamme sinun kykenevän suoriutumaan niistä itsenäisesti. Lisäksi odotamme sinulta hyvää organisointi- ja yhteistyökykyä, joustavuutta, vastuullisuutta ja oma-aloitteisuutta sekä Vasemmistoliiton tavoitteiden tuntemusta. Kokemus vastaavista tehtävistä katsotaan eduksi.

Työaika on 30 tuntia viikossa. Työaikoihin sisältyy tunti viikossa liikuntaan. Työpisteesi sijaitsee Espoon Olarissa ja työhön sisältyy mahdollisuus etätyöhön. Tehtävän palkkaus on 2 109,74 €/kk, jonka lisäksi sopimukseen sisältyvät lounassetelit ja puhelinetu. Palkkaus perustuu Vasemmistoliitto rp:n ja Vasemmiston järjestötyöntekijät ry:n väliseen työehtosopimukseen. Työ on toistaiseksi voimassa oleva ja toivomme työsuhteen alkavan mahdollisimman pian.

Lähetä hakemuksesi liitteineen 18.9.2020 klo 12 mennessä otsikolla ”ESPOO/järjestökoordinaattori” osoitteeseen toni [dot] asikainen [at] vasemmistoliitto [dot] fi.