Ajak Majok Uudenmaan Vasemmiston työntekijäksi Espooseen

Ajak Majok

Ajak Majok aloittaa tänään Uudenmaan Vasemmistoliiton järjestökoordinaattorin tehtävässä. Tehtävä on uusi ja yhdistää vaalityöntekijän ja järjestösihteerin tehtävänkuvia Espoon alueen erityispiirteitä huomioiden.

”Odotan innolla ja mielenkiinnolla työn aloittamista Espoon Vasemmiston järjestökoordinaattorina! Tulevat ajat tulevat olemaan tekemisentäyteisiä vaalien lähestyessä, ja on hienoa päästä tukemaan timanttisia tiimejä, joiden kanssa rakennetaan mukaansatempaavia kampanjoita ja vaalivoittoja”, Ajak luonnehtii tunnelmia uuden työnsä ääressä.

Uusi työntekijä toimii myös valtuustoryhmän sihteerinä ja tulee vahvistamaan Espoon Vasemmiston tarjoamaa vaihtoehtoa Suomen asukasmäärältään toiseksi suurimmassa kaupungissa. Tulevat tehtävät ja haasteet eivät siis rajoitu vain vaalivoiton mahdollistamiseen. Nyt jos koskaan on siis erinomainen tilaisuus lähteä mukaan toimintaan.

”Punavihreän paremman huomisen rakentaminen on monenkirjavan yhteistyön tulos, ja odotankin lämpimin mielin kaikkia tulevia kohtaamisia niin konkariaktiivien, ehdokkaiden, tukitiimiläisten, kollegoiden kuin lennosta mukaan hyppäävien kanssa”, Ajak tiivistää tulevia haasteita.

”Espoo on merkittävä kaupunki Uudellamaalla ja on erittäin tärkeää, että saimme Ajakin kaltaisen järjestöammattilaisen mukaan kehittämään Vasemmiston toimintaa Espoossa”, toteaa Uudenmaan Vasemmistoliiton puheenjohtaja Mika Mäkelä.

Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, mutta pohjautuu Espoon Vasemmiston ja Uudenmaan Vasemmistoliiton väliseen sopimukseen, jossa Espoon Vasemmisto tarjoaa rahoituksen työntekijän palkkaamiseksi Uudenmaan piirijärjestön kautta.

Lisätiedot:
Mika Mäkelä, Uudenmaan piirijärjestön puheenjohtaja, 050 592 5177, mika760 [at] hotmail [dot] com
Ville Uusivuori, Espoon Vasemmiston puheenjohtaja, 040 706 3239, ville [dot] uusivuori [at] iki [dot] fi